2017. február 15., szerda

Éremosztás a Gabi Glass Art műhelyben - TOP 3 2016

Az év eleji számvetés nálam még tart :) Készítettem egy statisztikát arról, hogy melyik üvegalkotásaimat kedveltétek a legjobban 2016-ban. Őszinte leszek, számomra is megdöbbentő az eredmény, főleg, ha az előző éveket végiggondolom. Ugyanis én a korábban dobogós párkapcsolat és boldog család mandalára tippeltem volna, de ezek a motívumok, most a 4.és az 5.helyen végeztek.

Most az ünnepélyes eredményhirdetés következik, rá-tá-tá-tám :)

1. helyezett a Fényvirág mandala és óra
2. helyezett a Pávás üvegplakett
3. helyezett a Matyó mintás üvegalkotások

TOP 3 Gabi Glass Art üvegalkotás 2016.


Öröm számomra, hogy sokan rendeltetek tőlem a fenti alkotásokból és okoztatok vele örömet különböző alkalmakon. 

Azért nem mindig ajándékba vittétek tőlem a Gabi Glass Art alkotásokat, több alkalommal megrendelőim saját otthonába kerültek az üvegórák, üvegmandalák.




Neked melyik tetszik a legjobban a három minta közül? Ha van kedved írd meg Nekem :) 
Fényvirág, Páva, Matyó???

Az idei év első rendelése januárban szintén egy matyó mintás üvegplakett volt, amit egy 50. házassági évfordulóra festettem. Azóta elkészült ugyanez a minta egy új felirattal is. 

Szeressétek egymást tiszta szívből !

A 2017-es évre előre tippelni sem tudok, mert sok új alkotás fog készülni a Gabi Glass Art műhelyben, amelyek egyenlőre még csak a fejemben vannak készen:) Hamarosan mutatom az új kollekciót :)

Írjuk együtt az új listát :) 

Szeretettel várlak a virtuális galériámban, ahol ajándékötletekkel is segítem a választást. Kattints ide!

Érdeklődésedet, rendelésedet várom szeretettel
Gabi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése