2016. augusztus 10., szerda

Én így készültem az olimpiára...Magyarország címeres üvegórával

Őszintén bevallom a sportolás nem az erősségem...Szeretek kerékpározni, úszni és jógázni is szoktam, de az alkotótevékenységeknek nagyobb szenvedéllyel tudok nekiállni. Így van ez a kedvencemmel, az üvegfestéssel is. Szóval én alkotással készültem az olimpiára:) 

Évek óta tervezem, hogy megfestem Magyarország címerét és főleg akkor jutott eszembe, amikor egy-egy sporteseményen kapcsán láttam a sok-sok nemzeti színű zászlót, címeres nemzeti színű ruházatot. Így volt ez a foci EB idején is, amikor az egész ország nemzeti színűbe öltözött. Egyébként ez nagy öröm számomra, mert ilyenkor azt érzem, hogy büszkék vagyunk magyarságunkra.

Az utóbbi napokban kaptam egy kis "szabadságot", mert a gyermekeim elutaztak. A megszokott nálam az, hogy majdnem egész  nap a műhelyben vagyok, ilyenkor viszont valóban egész nap, hajnaltól estig a műhelyben voltam. Végre megszületett ez a címeres óra, amit kivételesen szögletes üveglapra festettem. Ezzel a formával és a nemzeti színeinkkel a magyar zászlót kívántam megjeleníteni.



Az olimpia kapcsán most különösen előtérbe kerül a nemzeti hovatartozásunk. Én személy szerint minden győzelmet megkönnyezek, és nagyon meghatottan tudom meghallgatni a himnuszunkat egy-egy aranyérem átadása után. Büszkeséggel tölt egy, hogy egy kis ország lévén mégis nagyon sok igazán tehetséges sportolónk van, akik fantasztikus eredményeket érnek el az olimpián. Tisztelem és gratulációm jeléül festettem ezt a magyar címeres üvegórát. Továbbra is nagyon szurkolók sportolóinknak :) HAJRÁ MAGYAROK!

További örömhírem, hogy még holnapig (augusztus 12. péntekig) lehet kedvezményes áron megrendelni nálam az Üvegre álmodott boldogság magyar motívumos üvegfestett kollekciómat. Ha szeretnéd megtekinteni a virágos üvegórákat, üvegmandalákat kérlek kattints ide!
Szép nyári napokat kívánok és jó szurkolást mindenkinek:)
Érdeklődésedet, rendelésedet várom szeretettel
Gabi
gabi@gabiglassart.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése