2016. augusztus 1., hétfő

Örömajándékok a Gabi Glass Art műhelyből

Amikor a műhelyben egy nagyobb munkával vagyok kész, vagy egy álmom válik valóra, akkor mindig alig várom, hogy megmutassam ezt másoknak is. Most már igazán nem sokat kell várni arra, hogy bemutassam az új kollekciómat, mert már csak a fotózás van hátra. Addig is örömmel mutatom meg nektek, hogyan készültek az Üvegre álmodott boldogság kollekció alkotásai ill. írok arról, hogy mi motivál engem, mit szeretnék adni az alkotásaimmal.
A fotó bal oldalán még kontúrozás előtt látjátok a mandalákat, a jobb oldalon már részben kifestve. A mai napon, amikor elkészültem a megálmodott kollekció hetedik darabjával, egyfajta teljességérzés lett rajtam úrrá. Annyira éreztem, hogy ezek az üvegalkotásaim sok embernek okozhatnak örömet. Az utóbbi időben sokat gondolkodtam azon, hogy mi az az erő, ami ennyire magával tud ragadni, hogy sokszor hajnalok-hajnalán vagy éppen késő este még a műhelyben legyek és fessek. Mostanában nagyon sok visszajelzést kaptam, hogy amit csinálok, azzal örömet tudok okozni. Éppen azért van ez így szerintem, mert én is örömmel festem az üvegmandalákat, üvegórákat :) És ez még nem minden, hiszen a szimbólumok és a színek ereje nagyon erős. Erről majd a következő bejegyzésemben írok bővebben, amiben már bemutatom a teljes kollekciót is:) 

Annyit azért elárulok már most, hogy ez a kollekció nyári ihletettségű, azaz a virágzás, a könnyedség, a kinyílás, a boldogság témáit érintik. És visszatértünk újra az örömhöz, amihez kapcsolódóan idézek néhány fontos gondolatot a szakdolgozatomból:  

"Verena Kast szerint az öröm élménye segíti a megnyílás lehetőségét, fokozza az életerőt, aktivizálja az önérzetet. „Az örömben új energiákat érezhetünk meg, ami pedig azzal jár, hogy keressük mások közelségét, meg akarjuk osztani az érzéseinket és összeszedjük a bátorságunkat, hogy együtt próbáljunk ki megoldásokat.  Az öröm ún. emelkedett érzés, a lét teljességét éljük meg benne, életerőt, energiát, testiséget, más emberekkel való kapcsolatot, saját önfeledt létünket, új reményt ad.  Az öröm bátorságot ad az élet kreatív alakításához, csökkenti az idegen dolgoktól és emberektől való szorongást, enyhíti a destruktív késztetéseket, erősíti a szolidaritást és az összetartozást, az öröm tényleg a nehéz időkre való érzés."

Boldogság számomra, hogy részese lehetek sok ember életének örömteli eseményeinél, mint pl.: esküvők, gyermek születése, születésnapok, házassági évfordulók, jubileumok stb. A legtöbben, akik a Gabi Glass Art műhelyből választanak ajándékot, elmesélik nekem a történetüket. Sokszor közösen találjuk ki a személyre szóló ajándékot pl.: nevekkel, kedvenc idézetekkel, színekkel stb. A honlapomon ajándékötletekkel is segítem a választást. Számomra is izgalmas, hogy mennyire sikerül eltalálnunk az ajándékot és valóban sikerül -e örömet okozni vele. Visszatérő vásárlóim is beszámolnak sokszor a nagy boldogságról, és magam is megtapasztaltam már többször megható pillanatokat, amikor az általam festett üvegalkotások ajándékátadásánál. 

Ezúton is szeretném megköszönni a megrendelőimnek a bizalmat és azt, hogy részese lehetek életük boldog pillanatainak :) 

Ha Te is szeretnél egy különleges ajándékot, ami szívhez szóló és mindig szem előtt van, akkor keress meg bátran. Szeretettel várlak a virtuális galériámban, ahová ide kattintva beléphetsz.

Hamarosan bemutatom az új kollekciómat, addig is íme egy kis ízelítő. 




 Rendelésedet, érdeklődésedet várom szeretettel :)
Gabi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése