2015. február 26., csütörtök

Fényvirággal készülök a kiállításra:)

Nálam igazán mozgalmasan indul a 2015-ös év:) Aki személyesen is ismer,ezen nem lepődik meg...Most viszont egy számomra is különleges eseményre készülök, Malek Andrea és Barátai adnak egy jótékonysági koncertet Budakalászon (március 2-án) egy 4 éves szívbeteg kisfiúért . Ezen az estén a művelődési ház előcsarnokában lesz egy kisebb kiállításom ill. egy különleges alkotásomat én is felajánlom a kis Levente javára.


Ebben a bejegyzésben olvashattok arról, hogy hogyan készülök fel a kiállításra.  Miután Malek Andrea felkérésére természetesen igent mondtam, egyeztettem a művelődési ház szervezőjével. Ezután már láttam, hogy mekkora felületet kapok. Gyorsan számot vetettem, hogy melyek azok a készen lévő alkotásaim, amiket el tudok vinni. Ezután már felgyorsultak az események: üveglap rendelés, festék vásárlás, fadoboz festés, szórólap készítés, minták tervezése, fénymásolása... és itt jön a lényeg, ami számomra a legtöbb örömet adja: festés, festés, festés:) Majd az elkészült alkotások fényképezés, blogírás:)

                                                Itt éppen egy rózsaablak mandalát festek:)

                                                   Lángrózsa minta várja a színeket:)
A szárítószekrényben sorakoznak:)

Sokan szokták kérdezni, hogy mi alapján választok mintákat ill. hogyan döntöm el, hogy éppen mit fessek. Erre csak azt tudom válaszolni, hogy mindig azt festem, ami éppen dolgozik bennem. Most éppen a rózsaablak minták nem hagytak nyugodni, így több számomra is új mandalát festettem meg. Ezeket egyenlőre nem mutatom meg, legyen meglepetés mindenkinek, aki eljön hétfőn Budakalászra. A későbbiekben mindenképpen fel fogom őket tölteni a honlapomon lévő galériámba

Egyet viszont kiemelnék, amit egy különleges technikával festettem. Korábban ezt a mandalát szivárvány mandalának hívtam, de most átkereszteltem és fényvirág névre hallgat. Ezt a mandalát ajánlom fel a kis Levente javára. 

Fényvirág mandala


Gyertek el március 2-án hétfőn Budakalászra, hogy együtt segíthetssünk!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése