2015. február 3., kedd

Alkotókörön innen és túl:)

Felavattuk az új termet:) 

Szombaton felavattuk az új tanfolyami ill. alkotótermet:) Igazán jól sikerült belakni a teret és mindennek megvolt a helye. Kényelmesen töltöttük a Lélektükör alkotócsoporttal ezt a napot a hangulatos térben.



A csoport visszajelzései alapján örülök annak, hogy őket is elragadta a gyógyító alkotás és nagy örömmel vettek részt az alkotókörön.Emellett nagyon mély érzéseket hozott fel és sok új gondolatot indított el maga az alkotás ill. utána a közös megbeszélés.




Ki hogy élte meg az alkotókört?

Íme a csoporttagok visszajelzéseiből néhány részlet:

"Nagyon köszönöm a tegnapi napot! Egészen mély érzéseket hozott a felszínre. Magam sem gondoltam volna, hogy ilyen hatású egy-egy meditációval verssel "megfűszerezett" alkotás. Nagyon különös megéléseim voltak."


"Én ezúton is szeretném megköszönni a csodás élményt, amit az alkotás megtapasztalása nyújtott. Fantasztikus volt a lelkem mélyéből és mások tükrében megtapasztalnom azt ami bennem van. Már nagyon várom a következő alkalmat."

"Nagyon jól éreztem magam a foglalkozás minden percében, a relaxáció alatti ihletmerítés a különböző művészetek segítségével felemelő érzés volt. Intenzív élményt jelentett fogadni a hatására megjelenő belső képeket, majd megjeleníteni, és a legvégén a mások asszociációi alapján új nézőpontokat is meglátni.
Alkotás közben olyan felismerésekre jöttem rá, amik mellett a hétköznapokban elsiklottam volna. A pillanatnyi élethelyzetek, a bennem munkálkodó erők felszínre kerültek, és tudatosultak bennem, amiket így már ki tudok használni. Egyszóval jobban megismertem önmagam általánosságban véve is, és a pillanatnyi feladataimat tekintve is.
Mindenkinek ajánlom, hogy az aktuális téma szerinti csakra színeit viselje az órán, mert így a tapasztalás még erőteljesebb! Könnyen rá tudtam hangolódni így.
Fontosnak érzem, hogy a 7 fő csakra mentén haladva felfelé végigmenjünk minden egyes minőségen. Mivel így a helyes sorrendben tisztítjuk meg a csakráinkat, oldjuk fel a blokkokat. Ezt éreztem is, már a relaxáció közben is. Az alkotással pedig fizikai testet adtam ezeknek az erőknek, megfoghatóvá vált a probléma. Ez valahogy lecsökkentette a súlyát, engedte kívülről szemlélni a saját gátjaimat, amitől így eltávolodhattam.
A folytatás nem kétséges, mert nem szeretnék egy csakrát sem kihagyni, hiszen a nem tudatosult blokkoktól is meg szetetnék szabadulni az alkotás segítségével! Köszönöm:)"



Íme néhány alkotás a gyökércsakra napjáról, amelyek úgy érzem magukért beszélnek:) A lényeg az, hogy a Lélektükör alkotókörön született műveket nem esztétikai szempontból nézzük, hanem a lélektani oldalról.


Színeim porpasztellel



Gyökércsakra mandala

Február 15-én lesz a következő Lélektükör alkotókör. A szakrális csakrához kapcsolódó lelki tartalmakkal fogunk foglalkozni. ( Kapcsolatok, párkapcsolat, kreativitás stb.) 

A csoporthoz még lehet csatlakozni, 2-3 szabad hely van. Bővebb információért kattints ide!

Érdeklődésedet, jelentkezésedet várom szeretettel:)

Gabi
gabi@gabiglassart.com
06 309 167 618

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése