2015. április 30., csütörtök

Tavaszi alkotásaim:)

Ahogy korábban írtam Nektek arról, hogy ez a tavasz milyen tempóval kezdődött nálam, hát éppen ahogy kezdődött, úgy is folytatódott...Tevékeny napjaimban nem igazán jut időm mostanában, hogy a géphez üljek és írjak. Ezt többen hiányoltátok is, de nem tűntem el, csak most a háttérben dolgozom. Alkotókörök, üvegfestés, tanulás, házidolgozatok és a vizsgák még csak most következnek...De nem panaszkodom, mert boldog vagyok, hogy azzal foglalkozhatok, amit szeretek:)

A fentiek mellett most éppen a nyári alkotótáborok szervezésén dolgozom. Hamarosan jelentkezni fogok a részletekkel:)

Ahogy korábban ígértem most bemutatom Nektek néhányat alkotásomat, amelyek mostanában készültek:) Nálam most a legtöbben születésnapokra, nászajándékba és pedagógusnapra rendelnek.


Ez a Boldog család mandala nászajándékba készült. Az ifjú pár nevét és az esküvő dátumával tettük személyesebbé az ajándékot.


Ezt a virágmintás üvegplakettet csak részben mutatom meg, mert még nem adta át a megrendelőm a megajándékozottnak. A plakett alsó részén az ünnepelt neve és a születési dátuma van feltüntetve. Megrendelőm gyermekkori barátnőjének rendelte, akinek a kedvence a kalocsai virágminta.

Szintén 40. szülinapra készült az alábbi Párkapcsolat mandalás óra, a megrendelőmtől kapott visszajelzés alapján az ünnepelt nagy boldogságára:)


A honlapomon a Galériában itt láthatók a legújabb üvegalkotásaim. 
A készleten lévő alkotásaimat ide gyűjtöttem. 

Szép tavaszi napokat kívánok Mindenkinek:) 

Ui.: Hamarosan jelentkezem az alkotótáborok részleteivel:) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése