2015. január 20., kedd

Újhold napján fogadjátok szeretettel az első blogbejegyzésemet:)

Hogyan lettem üvegfestő-kézműves?

Talán ezt  a kérdést tettétek fel nekem a legtöbben, ezért kezdem ezzel:) kb. 10 évvel ezelőtt jártam Barcelonában, ahol egy templomban egy nagyon felemelő élményt éltem át. Egy festett rózsaablak nagyon nagy hatással volt rám. Álltam a templomban és csodáltam, ahogy a fény átvilágított a színes üvegen, ez engem teljesen ámulatba ejtett. Néhány évvel ezelőtt ismét elvarázsoltak a festett üvegek, egy vásárban találkoztam kézzel festett üvegórákkal, üvegmandalákkal, mécsestartókkal. Ekkor elhatároztam, hogy megtanulok festeni. Első találkozásom az üvegfestéssel nagyon meghatározó volt. Éreztem belül, hogy ez nekem nagyon jóóóóóóóóóóó:) Az első mandala, amit megfestettem a női teremtő erők szimbóluma volt, ami azóta is a kedvencem lett. Az első időszakban a családomnak, barátaimnak festettem, majd jött az első felkérés. Egy 50. házassági évfordulóra rendeltek tőlem egy galambos üvegórát. Örömmel festettem meg és a legjobb érzés az volt, amikor láttam a megrendelőim szemében az elégedettséget:) Ezután a Pilisszántói Önkormányzat rendelt tőlem címeres üvegórákat, amit már fadobozban tudtam adni. Egyre bővült a kínálatom és egyedi elképzelések teljesítésével folyamatosan bővül ma is. 2013-ban elkészült a honlapom is. Ha még nem jártál a Galériámban, várlak szeretettel:) Kattints ide!

Az első üvegórámmal:) 

És most ugrok egy nagyot időben a MOST-ba, de ígérem az utóbbi évekről sokat fogok még mesélni:) 

A művészetterápia és én:)

Most néhány szót arról, hogy mi az, amivel nagyon sokat foglalkozom mostanában az üvegfestés mellett. Talán tudjátok, hogy nagyon szeretek tanulni:) Ha visszagondolok az életemre alig volt talán egy-két év, amikor ne jártam volna valamilyen iskolába, pedig mindig megfogadom, hogy ez az utolsó...:) Néhány évvel ezelőtt rátaláltam a művészetterápiára, ami rögtön szerelem volt számomra, éreztem, hogy ezt szeretném a jövőben csinálni. Elvégeztem egy egyéves művészetterápiás önismereti kurzust, majd nem hagyott nyugodni a dolog, beiratkoztam egy komolyabb művészetterápiás képzésre, újra főiskolás lettem:) Őszintén mondom, hogy ez nagy vállalás volt a részemről és a családom részéről, de tudom, hogy az áldozat áldássá válik. Nagyon érdekes számomra, hogy amit én tapasztalok, megélek alkotás közben, arra most pszichológiai oldalról megközelítve is rálátok. Nagyon hatékony ez a módszer az önismeret útján járó embernek, ezt tapasztalatból tudom:

Mostanában ritkábban jelentkezem a facebook-on is, aminek az oka, hogy éppen zajlik a vizsgaidőszakom. Emellett készülök a jövő héten induló művészetterápiás alkotókörömre, amit már nagyon várok:) Az első alkalommal a gyökércsakrához kapcsolódó témákban fogunk alkotni. 



Január 31-én Budapesten indítom a Lélektükör alkotókört, a csoportba már csak néhány szabad hely van. Ha eddig gondolkodtál, jelentkezz mielőbb:) Kérdéseidre szívesen válaszolok, írj bátran ide:)  

"Kreativitás, önismeret, önfejlesztés, örömalkotás"-az alkotókör mottója.

Köszönöm, hogy elolvastad az első bejegyzésemet:) Szívesen fogadom hozzászólásaitokat,  kérdéseiteket, ötleteiteket. Ha van kedvetek, írjatok:)

Szép téli napokat:)
Gabi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése